Nacionalna kampanja „Dobro gledaj kad voziš“ – Provera vida vozača
Nacionalna kampanja „Dobro gledaj kad voziš“ koja se realizuje sa ciljem da se proveri vid kod vozača u Srbiji i preventivno deluje, danas je sprovedena i u Pirotu. Karavan Sani Optik i Sat Media Grupe tokom kampanje obilazi 47 gradova u Srbiji. Sakupljeni podaci o parametrima vida vozača u Srbiji koristiće se za sprovođenje istraživačke studije, prve ovakvog tipa u Srbiji, koja ima za cilj da ukaže koji broj vozača u Srbiji ima problem sa vidom i da li koriste adekvatna pomagala dok upravlja motornim vozilom.
Preventivni pregledi su organizovani u 67 Centara za vid i sluh Sani Optik, gde građani mogu dobiti besplatan pregled, stručno savetovanje i preporuku lekara.Nacionalna kampanja predstavlja skrining vida vozača koji podrazumeva šest testova. Piroćanci su danas u centru grada besplatno mogli da provere osnovne vidne funkcije a to je oštrina vida na daljinu što je najčešće jedina kontrola koju vozači rade. Skrining još podrazumeva proveru vidne oštrine na blizinu, utvrđivanje astigmatizma, stereo vid, orjentaciju na dubinu, test koji procenjuje da li je neko kratkovid ili dalekovid i test raspoznavanja boja, što je vozacima veoma bitno. Osim vozača, svi zainteresovani građani mogli su da provere svoj vid.
Prikupljeni podataci o parametrima vida vozača u Srbiji koristiće se za potrebe istraživačke studije, koja će pokazati kakav je vid vozača u Srbiji i da li koriste adekvatna pomagala dok upravljaju motornim vozilom.