Gradska hronika

Uspeh učenika OŠ “Dušan Radović”

U ovoj školskoj godini, u ciklusu takmičenja iz tehničkog i informatičkog obrazovanja i tehnike i tehnologije, učenici OŠ “Dušan Radović” Pirot, postigli su skoro nezabeležen uspeh: čak desetoro učenika od 5. do 7. razreda učestvovalo je na Republičkom takmičenju iz različitih oblasti u okviru predmeta.


Ova postignuća učenika OŠ “Dušan Radović” su utoliko veća ako se zna da za ovakve rezultate nisu dovoljne samo vešte ruke i talenat, već i dobro poznavanje fizike i matematike, posebno u oblastima brodo, avio i raketnog modelarstva.
Posebna specifičnost takmičenja na republičkom nivou je oblast PRAKTIČNA IZRADA PO ZADATKU. Za neupućene, to znači da učenici ne znaju šta tačno treba da urade, da na samom takmičenju dobijaju materijal, karton ili metal, i zadatak šta od tog materijala treba napraviti.
Osvajači medalja sa svojim Prvonagrađeni učenici nastavnikom sa svojim nastavnikom
Medalje i nagrade osvojene na takmičenjima svih nivoa u ovoj školskoj godini nedvosmisleno pokazuju posvećenost svih nastavnika učenicima i njihovom napredovanju, ali i trud koji ulažu u rad sa talentovanom decom.Spisak nagrađenih učenika
Ova postignuća učenika OŠ “Dušan Radović” su utoliko veća ako se zna da za ovakve rezultate nisu dovoljne samo vešte ruke i talenat, već i dobro poznavanje fizike i matematike, posebno u oblastima brodo, avio i raketnog modelarstva.
Posebna specifičnost takmičenja na republičkom nivou je oblast PRAKTIČNA IZRADA PO ZADATKU. Za neupućene, to znači da učenici ne znaju šta tačno treba da urade, da na samom takmičenju dobijaju materijal, karton ili metal, i zadatak šta od tog materijala treba napraviti.
Osvajači medalja sa svojim Prvonagrađeni učenici nastavnikom sa svojim nastavnikom
Medalje i nagrade osvojene na takmičenjima svih nivoa u ovoj školskoj godini nedvosmisleno pokazuju posvećenost svih nastavnika učenicima i njihovom napredovanju, ali i trud koji ulažu u rad sa talentovanom decom.

Saopštenje škole/Zoran Marković

Tagovi

Slične vesti

Leave a Reply

Back to top button
Close