Vreme je za sigurnu štednju u AIK banci – specijalna ponuda za gradjane Pirota

Podelite

AIK Banku, domaću i jaku, klijenti prepoznaju kao stabilnu finansijsku instituciju u koju imaju puno poverenje. I građani i privrednici u njoj imaju pouzdanog partnera koji im je uvek na raspolaganju i koji pažljivo prati njihove potrebe. Ni štediše tu nisu izuzetak. “Nedelja štednje” u AIK Banci ove godinetraje cela tri meseca, a o razlozima zbog kojih građanisa sigurnošču poveravaju svoju ušteđevinu AIK Banci,razgovarali smo sa Ivicom Golubovićem, šefom ekspoziture Pirot.

Kakvu ponudu je AIK Banka spremila svojim štedišama povodom Nedelje štednje?

Niz godina AIK Banka je među vodećim bankama u Srbiji kada je reč o ponudi štednih proizvoda građanima. Kao i prethodnih godina, i ove godine smo našu paletu proizvoda obogatili ponudom – FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA u evrima, koja omogućavaštedišama da oroče sredstva na 12, 25 i 36 meseci po atraktivnim nominalnim kamatnim stopama uz mogućnost da u svakom trenutku, ako im novac zatreba, mogu da razoroče sredstva i da za izdržani period štednje dobiju odgovarajuću kamatnu stopu.

To je jedan od četiri proizvoda koja AIK Banka sada ima u svojoj ponudi koja se tiče oročene štednje građana. Svojim štedišama smo ponudili najbolji miks štednih proizvoda koji u svakom smislu prati njihove potrebe u pogledu ročnosti uloga, uloženih iznosa, zahtevane kamatne stope, raspoloživosti, i preferiranih kanala distribucije na kojima je moguće vršiti isplate i uplate po osnovu štednje.

Na koji način AIK Banka podstiče štednju?

Nastojimo da sagledamo sve zahteve i potrebe naših klijenata, kako bismo na taj način unapredili ponudu savremenih štednih proizvoda i usluga, nudeći pritom ibrojne inovacije okrenute digitalnom bankarstvu i savremenim kanalima distribucije. To je ono što AIK Banku već dugi niz godina čini jednom od najuspešnijih banaka u Srbiji, kojoj je veliki broj građana poverio svoju štednju.

Koji je osnovni kriterijum kojim se građani vode prilikom odabira banke kojoj će poveriti svoju štednju?

Građani od banke, pre svega, traže sigurnost, poverenje, uslugu i proizvod koji odgovara njihovim potrebama. Da bi se pridobilo poverenje građana,banka mora da bude finansijski stabilna i pouzdana, da ima visok nivo kapitala i odgovarajući spektar proizvoda i usluga. Klijent je uvek u centru našeg poslovanja, a razvijena usluga elektronskog i mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.

Podelite

Morate biti ulogovani da biste komentarisali. Login

Ostavite komentar