Gradska hronika

Grejna sezona u Pirotu odvija se bez ikakvih problema

 

Grejna sezona u Pirotu, za sada, odvija se , skoro, bez ikakvih problema. Blagovreno i detaljno urađen remont daje željene rezultate tako da havarija, sem manjih na sekundarnim instalacijama koje su u vlasništvu korisnika grejanja, nije bilo. Prema rečima direktora Gradske toplane, Bratislava Ćirića, evidentna je nešto povećana potrošnja gasa u protekla dva i po meseca, u donosu na isti period prošle godine, jer su prosečne spoljne teperature bile niže. Ono što je važno, zadovoljavajuća likvidnost Preduzeća omogućila je da energent bude uplaćen dobavljaču do kraja grejne sezone i snabdevanje je kontinuirano.gradska toplana pirot

“Kao što je poznato svi radimo u otežanim, neuobičajenim okolnostima zbog aktuelne epidemije. Za sada je sve u redu sa isporukom toplotne energije, ali tek smo na početku grejne sezone i s obzirom na epidemiju, to moram da istaknem, preduzeli smo maksimalne mere zaštite naših radnika, pre svega tehničkog sektora. Ljude moramo da sačuvamo. Da bi se smanjili kontakti, oni kojima opis posla omogućava rade od kuće, imamo i u samoizolaciji nekoliko radnika, a opet postižemo da pomognemo građanima i oko njihovih instalacija ako dođe do nekih havarija. Moram da zamolim naše korisnike da ne zovu radi svake sitnice, pre svega da ljudi iz tehničkog sektora ne dolaze u stanove i ne budu izloženi nepotrebnim kontaktima.

Što se tiče PLana i programa za iduću godinu on je urađen u skladu sa smernicama Vlade Srbije i uskoro će se naći pred odbornicima Skupštine grada. Imamo dovoljno sredstava da investiramo u nove toplovode, rekonstrukciju na nekim manjim deonicama sa slabijim tačkama. Tu je i nekoliko važnih investicija poput priključka Starog Tigrovog naselja na magistralni toplovod, potpuno besplatno, kako bismo povećali broj naših korisnika , a ujedno sprečili aerozagađenje u tom delu grada gde se pretežno ljudi greju na drva i ugalj. Važna investicija je povezivanje postojećeg SKADA sistema sa automatskim toplotnim stanicama. Njih imamo oko stotinu i taj veliki posao bismo radili tokom 2021. godine, a deo u narednoj. Bio bi to veliki benefit u smislu daljinskog očitavanja potrošnje i, što je još važnije, svaki kvar, svako ispadanje sistema bismo primetili odmah, u realnom vremenu”- kaže direktor Toplane, Bratislav Ćirić.

 

Slične vesti

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker