Bratislav Ćirić: Bez obzira na sve okolnosti korisnici usluga Toplane ne treba da brinu, grejnu sezonu ćemo završiti bez zastoja
Grejna sezona u Pirotu odvija se u kontinuitetu i bez ikakvih poteškoća u isporuci toplotne energije, bez obzira na brojne probleme oko cene i nabavke energenata i neizvesnosti koju je nametnula, trenutna, svetska kriza. Bratislav Ćirić, direktor pirotske Toplane, kaže da građani, korisnici daljinskog grejanja, ne treba da brinu, s obzirom da je isporuka prirodnog tečnog gasa redovna, a postoje i određene zalihe mazuta, ukoliko bi došlo do nekih nepredviđenih okolnosti.
Gradska Toplana je u tehničkom pogledu potpuno spremo ušla u novu grejnu sezonu ističe, direktor, Bratislav Ćirić. Sve nepredviđene okolnosti su za sada uspešno prevazilažene i očekuje da će do kraja sezone, takođe, sve biti u najboljem redu.
“Imali smo određenih problema, sećate se one havarije u Bugarskoj kada je bila obustavljena isporuka gasa. Naši korisnici nisu to osetili, a onda je naišla energetska kriza kada su cene energenata otišle na istorijski maksimum. Zahvaljujući državi, zahvaljući predsedniku Srbije imali smo dogovorene cene i nismo imali nekih potresa. Korekcija cena prema našim korisnicima bila je svega 3 posto. Ovaj rat koji je počeo pre dvadesetak dana za sada nema posledica po nas, isporuka gasa je redovna, nemamo neka upozorenja dobavljača da bi moglo doći do neke obustave isporuke, ali vidite da se situacija iz dana u dan menja. Pratimo situaciju i nadamo se da ćemo ostvariti naš primarni cilj, a to je da ovu grejnu sezonu završimo onako kako smo počeli i planirali”- rekao je Ćirić.
On je još dodao da Toplana, ako zatreba, lako može da se prebaci na mazut, s obzirom da se zalihe gasa ne mogu praviti jer je reč o “ostrvskom snabdevanju” što znači da se gas doprema i po nekoliko puta dnevno. Bilo kako, Ćirić očekuje da će grejna sezona uspešno biti privedena kraju i da građani ne treba da brinu.