I ekologija i društvena odgovornost. Značajna donacija kompanije Marmil Opštoj bolnici Pirot
Da je odluka da se krene u naplatu kesa na nacionalnom nivou dobra na više načina, posebno sa aspekta očuvanja životne sredine, dokaz su iskustva trgovinske mreže Marmil iz Pirota, gde je od momenta kada se krenulo sa naplatom plastičnih kesa, koje su inače veliki zagađivači životne sredine sa rokom razgradnje koji se meri stotinama godina, potrošnja plastičnih kesa pala za više od 50 posto. U konkretnom slučaju, bilo je benefita i za lokalnu zajednicu jer je kompanija Marmil donela odluku da deo novca od prodaje plastičnih kesa ide Opštoj bolnici Pirot, u vidu donacije.
-Na taj način za relativno kratko vreme prikupljeno je 62.400 dinara, kupljeno je 130 digitalnih toplomera i predato Opštoj bolnici na korišćenje. Sa naplatom plastičnih kesa krenuli smo 10. septembra prošle godine i u periodu do kraja 2018. godine izdvajali smo 0.2 dinara od svake prodate kese u fond za donaciju pirotskoj bolnici. Do kraja godine prikupljeno je 62.400 dinara, kupljeno i predato bolnici na korišćenje 130 digitalnih toplomera. Naše analize pokazuju i da je potrošnja plastičnih kesa pala za više od 50 procenata od momenta početka naplate do danas, u odnosu na isti period prošle godine tako da smo postigli i zadovoljavajući efekat sa aspekta ekologije- rečeno je Pirotskim vestima u kompaniji Marmil.
Direktor Opšte bolnice Pirot dr Goran Petrović kazao je Pirotskim vestima da raduje ovakva odluka kompanije Marmil koja je pokazala svoju razvijenu društvenu odgovornost i da bi taj gest trebalo da slede i drugi.
-Zahvaljujemo se kompaniji Marmil na doniranih 130 digitalnih aparata – toplomera koji će značajno olakšati rad medicinskog osoblja i poboljšati nivo zdravstvene usluge. Reč je o modernim aparatima kakve nismo imali do sada. Oni imaju zvučni signal kada je završeno merenje, rezultati merenja se smeštaju u memoriju i na raspolaganju su medicinskom osoblju. Reč je o potrošnim medicinskim sredstvima koji nam mnogo znače u svakodnevnom radu, svako odeljenje dobija određeni broj aparata na osnovu broja pacijenata koje opslužuje. Ovo je dokaz društvene i korporativne odgovornosti kompanije Marmil i nadamo se da će ovaj primer slediti i drugi-kazao je direktor Petrović.