Tigar AD proizvodi za čuveni lanac “Decathlon”, ugovoren posao od 3.5 miliona evra

U periodu 23 – 26 marta 2018, delegacija Tigar AD predvodjena generalnim direktorom Vladimir Ilićem, bila je u radnoj poseti francuskoj firmi Decathlon, strateškom kupcu za koga se proizvodi  lovačka gumena obuća brenda Solognac. Planirana relaizacija za ovog kupca je oko 3.500.000 eur za 2018. godinu, a u pregovorima definisana je nova mogućnost za realizaciju april 2018 – april 2019 godina od oko 5.500.000 eur.

 

 

Prema rečima generalnog direktora Vladimira Ilića cilj posete je bio definisanje novih planova za period 2018 – 2020 i novog načina poslovanja što ujedno znači povećanje prodaje i širenje tržišta kao i stvaranje zajedničke platforme i tima za razvoj novih proizvoda sa boljim performarsama.

U planovima je definisano uvodjenje i razvoj u pogonima fabrike Obuće  12 – 16 novih modela Solognac (lovačke gumene obuće)  i povećanje proizvodnje za više od 50%.

Sobzirom da Dechatlon ima strategiju ekspanzije na svetskom tržištu i u narednom trogodišnjem periodu planira da otvari nove prodajne objekte na tržištu USA, Kanade, Australije, Meksika kao i u više od 15 zemalja Afrike, neophodno je da proizvodni kapaciteti fabrike Obuće isprate povećanim obimom proizvodnje u narednom periodu.

 

 

Povećanjem prodaje i širenjem tržišta na ovaj način, Tigaru AD bi za naredni trogodišnji period bilo omogućeno da proizvodni kapaciteti u kontinuitetu budu upošljenijeni, bez uticaja sezonskog karaktera proizvodnje, generalno povećanje prihoda od izvoza za više od 30% i  edukaciju zaposlenih na novim projektima.

 

 

 

 

 

Morate biti ulogovani da biste komentarisali. Login

Ostavite komentar