Gradska hronika

Prestižno svetsko priznanje Garni hotelu Sin-Kom iz Pirota

Ovih dana na adresu Garni Hotela Sin-Kom stiglo je visoko priznanje Booking.com za najbolji Hotel u Pirotu.  Booking.com je najveći rezervacioni portal putem koga se vrše rezervacije za više od 1.100.000 smeštajnih objekata u preko 200 zemalja sveta.

i

Osim što je Sin-Kom prvi Hotel  u pirotskom okrugu koji  se našao na ovom rezervacionom portalu (2010.god.), on je ujedno i jedini Garni Hotel (garni- objekat pruža uslugu noćenja sa doručkom), kategorisan od strane nadležnog Ministarstva sa 3*** u okrugu.

Kako je Pirotskim vestima kazala Natalija Đurić, menadžer hotela, svake godine Booking.com dodeljuje nagradu hotelima koje su gosti ocenili najvišom ocenom.

-Sveukupna ocena 9.3 rezultat je koji se dobija na osnovu odredjenih parametara koje ocenjuju gosti koji odsednu u Hotelu. Ono što nama predstavlja  glavnu satisfakciju jeste najviša ocena za osoblje 9.8/10 i ocena 9.7 za čistoću. Ovo priznanje znači utoliko pre što dolazi od svih onih koji su nam ukazali poverenje i odseli upravo u našem Hotelu. Svi u Hotelu trudimo se da zaista čujemo šta se to gostu dopada ili manje dopada i svi zajedno činimo da boravak gostu učinimo što prijatnijim, jer samo tako možemo očekivati njegov ponovni dolazak-kaže Đurićeva.

Po njenim rečima, Garni Hotel Sin-Kom počeo je sa radom 01.jula 2009. godine i od tada, u svojoj kategoriji, sasvim suvereno vlada na turističkoj mapi u ovom delu Srbije.

-Naš Hotel raspolaže sa 19 smeštajnih jedinica, pri čemu su sve sobe dvokrevetne, tako da sa pomoćnim ležajevima može da prihvati i do 50 gostiju. Svedoci  smo da su smeštajni kapaciteti Grada Pirota  poslednjih 2 godine povećani za čak 211% ali to je nama svima koji radimo u Hotelu Sin-Kom samo dodatni motiv da budemo bolji. Rezultati za 2016.  godinu to upravo i pokazuju. S ponosom ističemo da je Sin-kom prošle godine posetilo najveći broj gostiju u istoriji rada Hotela. Naime broj gostiju je u odnosu na 2015. Godinu povećan za čak 12%, a u odnosu na 2014. za 20%. I ove godine trudićemo se da nadmašimo sada već prošlu 2016 godinu, kako u pogledu broja gostiju tako i u pogledu kvaliteta usluge. Raduje nas činjenica da se svi naši gosti rado vrate baš nama. To ne čudi, jer je imperativ svakog zaposlenog čistoća i doslednost. S druge strane hotelski proizvod nije ništa ukoliko nije “upakovan” od strane iskusnog tima. A tim čine mladi, iskusni ljudi i ono što je jako važno u hotelijerstvu  svi mi (i zaposleni i menadžment) igramo u istom timu i zato ga i ne menjamo. Krajem 2015. godine sobe su renovirane, ali mi već sada planiramo kako da oplemenimo prostor nečim novim, drugačijim. Jer gosti se vezuju za ljude i žele da vide  svog “recepcionera”, “sobaricu” ali uvek primete i najmanju sitnicu u sobi koju ste zamenili, učinili lepšom, funkcionalnijom. Zato se radujemo našim stalnim gostima koji nam ukazuju poverenje, ali i novim koji među brojnom smeštajnom  konkurencijom biraju upravo nas.Radujemo se svakoj pohvali ali i kritici, jer samo tako možemo da napravimo dobar balans u poslovanju i postignemo još bolje rezultate-zaključuje Đurićeva u razgovoru za Pirotske vesti, povodom prestižnog priznanja.

Slične vesti

Leave a Reply

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker