Kultura

Predstavljena knjiga “S LinkedInom na ti”

U Maloj sali Narodne biblioteke Pirot sinoć je održana promocija knjige „S LinkedInom na ti“, praktičnog vodiča kroz jednu od najvažnijih poslovnih mreža današnjice.

Autori knjige, Nemanja Živković i Dejan Pataki, tokom dvočasovnog programa govorili su o značaju prisustva na LinkedInu, delili svoja iskustva i odgovarali na pitanja publike. Prisutni su mogli da čuju kako funkcioniše ova platforma iz ugla stručnjaka za digitalni marketing.

Knjiga “S LinkedInom na ti” donosi konkretne savete, primere iz prakse i preporuke za uspešnu izgradnju profila, strategiju komunikacije i građenje mreže kontakata.

“LinkedIn je najveća poslovna platforma na svetu, na kojoj treba da budu svi oni koji su zaposleni u nekoj kompaniji, imaju svoju kompaniju, ili planiraju da imaju svoju kompaniju, kao i oni koji traže posao. Ona ima za cilj da spoji ljude, da ih unapredi i učini produktivnijim. LinkedIn je postao deo biznis kulture širom sveta, a polako kreće i u Srbiji, gde je veliki broj ljudi već deo ove platforme, ali još uvek ne znaju da je koriste na pravi način”, kazao je Nemanja Živković.

Na LinkedInu postoje određena pravila, ističe Dejan Pataki. Ova knjiga otkriva koja su to pravila i kako da se na toj platformi najbolje ponašate i pokažete.

“Rad na knjizi je trajao godinu dana, kreirali smo sadržaj za jedan online časopis, a onda smo odlučili da to artikulišemo u knjigu. To su vrlo konkretni saveti kako da se pozicionirate, kako da se razmišlja i kako da se gleda na tu platformu. Ona više nije digitalni CV, ona je prostor na kome možete da digitalizujete svoju reputaciju. Sve ono što radite u stvarnom svetu, oflajn, to možete da verifikujete, da se pokažete na LinkedInu“, kazao je Pataki.

Pre 14 godina kada je Piroćanac Nemanja Živković, stručnjak za digitalni marketing, zakoračio u svet LinkedIna, to je bilo potpuno drugačije mesto, od ovog danas.

2011. godine to je bio virtuelni CV, danas je to najveća profesionalna platforma na svetu, neizostavni alat za profesionalno predstavljanje i poslovno umrežavanje, koja podrazumeva građenje zajednice i interakciju među ljudima. Meni je lično doneo reputaciju, pozicionirao sam se kao broj 1 osoba u Srbiji u oblasti B2B marketinga, pored toga omogućio mi je prodor na tržište Severne Amerike. Ne samo da mogu da imam klijente iz Amerike i Kanade, već da na moj podcast dođu pioniri marketinga, ljudi o kojima smo čitali u knjigama”, rekao je Nemanja.