BabušnicaReportaža

Politikolog iz Pirota Jovan Igić: Nikola Tesla poreklom možda Šop, tačnije iz Lužnice

Da li je i Nikola Tesla, poput antičkih vojskovodja Nino Belova, Serbo Makeridova, Aleksandra Velikog, imperatora Konstantina, hajduka Veljka Petrovića, političara Nikole Pašića, književnika Bore Stankovića, glumca Stole Arandjelovića, pevača Staniše Stošića, kompozitora Stevana Stojanovića-Mokranjca, sportiste Rajka Mitića, ili pravoslavnih svetaca Prohora Pčinjskog, Jovana Rilskog, Petra Koriškog i drugih, takodje svojim poreklom Šop, ili srbo-šop, objašnjava u ovom razgovoru politikolog Jovan K. Igić – Jimmyjanus, koji se više godina bavi istraživnjem prećutane istorije Šopa.

 

 

 

 Koliko je osnovano da je naš, i svetski poznati naučnik Nikola Tesla, šopskog porekla?

 

Istražujući znamenite ljude šopskog porekla, došao sam do podatka, koji je još uvek na nivou teze, da je možda najpoznatiji srpski naučnik zaista po rodjenju Šop. Naime, u selu Donje Krnjeno pored Babušnice, u blizini Pirota, vekovima već postoji predanje da je poreklo porodice Nikole Tesle, upravo iz tog lužničkog sela, koje se nalazi u pitomoj „kotlini koja se prostire izmedju pirotske, zaplenjske i leskovačke“ doline. Navedeno predanje zapisao je Najdan S. Rakić, pravnik iz Bele Palanke, koji je poznat široj javnosti po tzv. „Najdanovim krugovima“, koji su po njemu, imali lekovito geozračenje. Pozivajući se na njegove spise, o poreklu porodice Tesla, devedesetih godina prošlog veka, poznati novinari Milorad Janković – Rota i Časlav Blagojević, u lokalnom listu „Lužničke novine“, objavili su bili zanimljivu reportažu pod naslovom Nikola Тesla – Lužničanin? Znak pitanja na kraju naslova jasno је govoriо, da se nije radilo o populističkoj tvrdnji navedenih autora, već o istraživačkoj novinarskoj zapitanosti, podložnoj daljim proverama!

Jovan Igić

 Šta se onda konkretnije navodi, u pomenutom istraživačkom članku?

Precizno se kaže, da su „preci Nikole Tesle, /u ono vreme bratstvo/ Djurdjevići, živeli u lužničkom selu Donje Krnjino“, koje je tada nosilo rimski naziv Imanela Vila, te da su u drugoj polovini šestog veka, bili podigli svoj dom, „na ruševinama rimske kuće izumrle porodice Dimani“, Takodje se navodi da su daleki preci Nikole Tesle učestvovali u Maričkoj bitci, kao i u kasnijem Kosovskom boju, istakavši se svojim junaštvom. Početkom 1615 godine, zbog poznatog turskog zuluma, bratstvo Djurdjevića napušta Lužnicu, ili ondašnje Znepolje, i idući prema zapadu „zaustavljaju se u selu Čučuge kod Valjeva“, gde su živeli sledećih stotinak godina. Kada su turske čete pojačale svoju presiju i u toj srpskoj oblasti, bratstvo Djurdjevića je „maja 1720. godine, pokrenulo oko 70 članova najbližih srodnika…“ i preko Drine, prebeglo u susednu Bosnu i Hercegovinu. U selu Cipardi ostali su bili oko 50 godina, a potom verovatno iz već navedenih razloga, beže dalje za Liku, nastanivši se najzad u selu Smiljane. Navodi se dalje, da su tokom vremena prezime Djurdjević promenili u Tesla, po izvesnom Djurdjević Antanasiju, koji je bio poznat u teslićkom kraju kao vrstan tesar, izvanredno se koristeći upravo tesarskom alatkom zvanom – tesla. Svima prepoznatljivo prezime Tesla, „došlo je /tako/ i do šestog Antanasijevog potomka, prote Milutina Tesle, kao i njegovog /još poznatijeg/ sina Nikole“. Prema tome, sasvim je izvesno da je Nikola Tesla, bio Šop ili ne, poreklom Srbin, iako je u medjuvremenu svojatan i kao Hrvat, Crnogorac, Rumun, itd.

 

Nikola Tesla se često pominje u medijima, kao rodonačelnik nekonvencionalnog oblika ratovnja, upotrebom, ili zloupotrebom klime i klimatskih uslova. Kakva je njegova stvarna uloga?

 

U kontekstu navedenog Nikola Tesla je zbilja rodonačelnik i novog oblika nekonvencionalnog ratovanja, koje je počelo ozbiljnije da se primenjuje početkom dvadesetprvog veka. Naime, klasični oružani sukobi protiv “nepodobnih nacija”, zamenjeni su u ratnoj savremenoj praksi, najpre „finijim“ ekonomskim sankcijama. Pa kako i one nisu dale očekivane rezultate, dakle sa daljine i „čistih ruku“, prešlo se na ekološko-ratovanje, ili harpovanje. /Haarp sistem-prim. P. V./. Radi se o veštački izazvanim elektro-magnetnim vibracijama sa velike daljine, u obliku potopskih kiša, epskih poplava, orkanskih oluja, padanje grada veličine jajeta, its. kojima se uništava deo infrastrukture „obradjivane nacije“, ali se istovremeno dugoročno narušava i deo psihičkog integriteta, odnosno duhovnog egregora, ili štita, zahvaćenog stanovništva. Stoga evidentni povećani stepen otudjenosti od drugih ljudi, ali i samootudjenosti, i sve češće neracionalno ponašanje, kod ljudi iz našeg najbližeg okruženja, nisu stihijni već planski izazvani procesi, u cilju lakše manipulacije zombiranim ljudskim umovima. Tako se deo gradjana u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Češkoj, Poljskoj, Bugarskoj itd, gde je već eksperimentalno primenjeno najnovije eko-ratovanje, planski civilizuje, u cilju bespogovornog prihvatanja neokolonijalnih društvenih odnosa.

foto ilustracija Aleksandar Ćirić

Šta se po vama krije iza dobro poznate Tesline opsednutosti golubovima?

 

 

Pojedini psihoanalitičari Teslinu opsednutost golubovima, pripisuju njegovom “posebnom” odnosu prema majci. To je razume se tendenciozno, jer je on najveći deo svog života proveo u Americi, daleko od nje. Majčina ljubav i njena duhovna inteligencija, koju je on izuzetno cenio, svakako mu je nedostajala. Ali zašto bi je on kompenzovao svojim posebnim odnosom samo prema golubovima, a ne i prema drugim pticama, ili životinjama. Poznato je naime, da su mu golubovi bili “preči nego Edisonova medalja”. U čemu je onda tajna? Teslina opsednutost golubovima, nije bila ništa drugo, nego opsednutost tzv. Svetim duhom, koji se u hrišćanstvu najčešće prikazuje u obliku belog goluba. Ne treba zaboraviti da Tesla potiče iz svešteničke porodice. Njegov otac Milutin, bio je pravoslavni sveštenik. Očekivao je da i njegov sin nastavi svešteničku porodičnu tradiciju. Činjenica je da je u ranom detiljstvu mali Nikola, zdušno vukao zvona lokalne crkve u Smiljanu. Golub je stoga za Teslu bio personofikacija crkveno-verskog Svetog duha, sa kojim je on svakodnevno misaono opštio, i možda mislio da od njega dobija inspiraciju za svoja naučna otkrića. U svakom slučaju Tesla je po svojoj liniji rada, bio i najveći duhovni mag, u pozitivnom smislu te reči. Za pretpostaviti je, da je bio, i odličan poznavalac vavilonsko-egipatskih misterija, po kojima se ljudsko biće sastoji od fizičkog tela “Hat”, astralnog dvojnika “Ka”, i ljudske duše, ili duše pokojnika “Ba”. Zanimljivo je da je ona, dakle duša, prikazivana staroegipatskim grafičkim simbolom baš, u obliku belog goluba, ili golubice.

 

 

Kakav je bio odnos Tesle prema prosečnom čoveku, i da li, i kako definiše ljudsku dušu? Konkretno, da li je verovao u reinkarnaciju ljudske duše?

 

Analaizirajući njegovu filozofiju elektriciteta, čoveka bismo mogli definisati kao svojevrsnog duhovnog generatora – prijemnika. Dvonožnog duhovnog genaratora, sastavljenog od mesa, krvi i kostiju, koji je kao takav, svojevrsni bežični provodnik vibrirajućih talasa reči, koje su bazični element svake nove misli, ili ideje. Ima se pritom u vidu da bilo koja izgovorena reč nosi sobom pozitivnu, ili negativnu vibraciju, odnosno pozitivnu, ili negativnu energiju. Ova energija se potom Teslinim bežičnim putem prenosi na pojedinca, na grupe ljudi, ili organizovanu zajednicu. Kaže se primera radi, da je odredjenu zemlju, posle nekih značajnijih dogadjaja zahvatio “revolucionarni talas”, ili “talas tuge”, “talas radosti”, “talas zadovoljstva”, ili “talas nezadovoljstva” i sl. Pihvatanjem ovih elektro-magnetnih talasa čovek se, ili grupa ljudi, najprostije rečeno osećaju pozitivno, ili negativno, dobro, ili loše, naravno u odnosu na efekat, kakav se putem vaspitno-obrazovnog, ili kultorološkog sistema želi postići. U tom smislu, ako se talasnim vibracijama može upravljati kretanjem broda, ili aviona na daljinu, ili klimatskim uslovima, zašto se onda, i verbalnim vibracijama pojedinac, ili generacije mladih, ne bi mogle usmeravati na odredjeno ponašanje, što se putem interneta i savremene telefonije svakodnevno zapravo i čini. Naravno, i prostorna i vremenska i bilo koja druga „legalizovana okupacija“, počinje i završava se kontrolom čoveka – prijemnika. Ljudi se tako, bez njihovog znanja ili htenja, pretvaraju u Teslinu “rasu robota”, tzv. “robosapiense”. Svojevrsne nesvesne automate, koji postoje i delaju sa “pozajmljenim umom”, pod organizovanom kontrolom pravilno rasporedjenih elitnih tajnih operatora. Na ovaj način, bez ikakave institucionalne kontrole, organizovano se menja stanje svesti i socijalna sudbina zahvaćenog dela čovečanstva. Kortikalni rat, ili korenita promena ljudske svesti, nije znači nikakva “novina”, jer je sa manjim, ili većim uspehom, i do sada primenjivan kroz istoriju razvoja ljudske civilizacije. Tesla naime, u svojim spisima navodi sledeće: “Mi smo automati potpuno pod uticajem sila spoljašnje sredine, i krećemo se tamo amo kao zapušači od plute po vodi, pri čemu rezultantu spoljašnjih podsticaja pogrešno smatramo slobodnom voljom …“ Zato poput Tesline revolucionarne naizmenične struje, treba prihvatiti i svesno razvijati – naizmeničnu duhovnost. Dakle, u socijalnom smislu treba verovati konvencionalnim informacijama, koje nam se, putem obrazovanja i kontrolisanih medija, planski svakodnevno plasiraju, ali i proveravati iz mnogih drugih alternativnih izvora! Dakle, Tesla je nedvosmisleno smatrao “da je ljudsko telo mašina od mesa koje reaguje na spoljašnje uticaje”. Tačnije “da ono što nazivamo dušom nije ništa drugo do funkcija tela i da čim rad tela prestane, prestaje i duša da postoji”.

 

http://www.pirotskevesti.rs/intervju/misterija-pecinske-crkve-kod-rsovaca/

 

 

http://www.pirotskevesti.rs/zivot-drustvo/skrivena-istorija-sopa/

 

 

Slične vesti

2 Comments

Leave a Reply

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker