Ogromno interesovanje za Tigrovim proizvodima na sajmu u Dizeldorfu

Na  specijalizovanom Sajmu lične zaštite i zdravlja na radu A+A u Dizeldorfu, najzanačajnijem evropskom događaju ovog tipa, na kome učestvuje 2500 izlagača iz 65 zemalja, sa  80 hiljada posetilaca iz 150 zemalja sveta, ogromnu pažnju izazvao je Tigrov asortiman proizvoda: vatrogasne, šumarske, antistatične obuće  i obuće opšte namene.

Predstavljajući kompaniju Tigar u Dizeldorfu, Vladimir Ilić, generalni direktor Tigra, poručio je da je od posebnog značaja za Tigar a.d. na ovom sajmu, uspostavljanje saradnje sa kompanijom  “Regency Canada” sa izradom brenda STC -100- zaštitna rudarska čizma, uz uvodjenje novog programa  “Century  firefighter”. Probne količine vatrogasnih zaštitnih čizama naručile su kompanije iz Turske, Egipta, Afrike, Singapura, uz veliko interesovanje i kompanija iz Indije, Kine i Pakistana.
Osim toga, prema rečima direktora Ilića, ono što posebno raduje je to da je Tigru obezbeđen povratak i na tržište Francuske. Sa firmom “EBM Distribution” dogovorena je izrada dva nova modela zaštitne čizme opšte namene i nastavak saradnje u delu vatrogasnog programa “Century Safety”, a za Tigrov zaštitini program vlada i veliko interesovanje kompanija iz Austrije, Rumunije, Slovenije, Hrvatske. Definisane su i moguće isporuke vatrogasniih i rudarskih čizama brenda Tigar u Ukrajinu, sa projekijom od 100 000 pari na godišnjem nivou.
Sajam u Dizeldorfu dokazao je da Tigar gumena čizma doživljava ekspanziju tražnje, što će biti i i potvrdjeno novim ugovorima i isporukama za kompanije širom sveta, u narednom periodu. Generalni direktor Tigra poručio je sa ovog sajma da srpske kompanije  duguju veliku zahvalnost Državi Srbiji, koju predstavljaju, jer Država ulaže velike napore u promociji i plasmanu srpskih brendova širom sveta, čemu svedoče pozitivni pokazatelji i trendovi u srpskoj privredi.
Tigar a.d.

Morate biti ulogovani da biste komentarisali. Login