Kineska nacionalna televizija snimala kako se pravi pirotski ćilim
Ekipa Kineske nacionalne televizije danas popodne boravila je u Pirotu gde je, u okviru snimanja promo filma o Srbiji, kao turističkoj destinaciji koja je sve interesantnija Kinezima, snimala video materijal o Pirotu, kao jednom od najinteresantnijih gradova za turiste, sa bogatom tradicijom i kulturom, brojnim brendovima poput pirotskog ćilima, peglane kobasice, pirotskog sira i kačkavalja.
Zbog povećanog interesovanja Kineza za Srbiju kao turističku destinaciju, ekipa Nacionalne kineske Televizije, boravi u Srbiji i priprema materijal za turistički promo film o Srbiji, namenjem kineskom tržištu. Kako je Pirot nezaobilazna destinacija na turističkoj mapi Srbije, ekipa danas boravi u Pirotu, a deo spota biće i pirotski ćilim, simbol našeg grada i države. Dolazak ekipe dogovoren je u saradnji Turističke organizacije Pirot i Srbije.
-Pre mesec dana je na CNN-u emitovan turistički promo film o 10 najboljih destinacija Srbije, gde se pored Beograda, Novog sada, Zlatibora i Niša, našao i Pirot. Sada sa ekipom kineskih novinara nastavljamo saradnju i ovakve aktivnosti su veoma važne za promociju našeg grada u čemu nam mnogo pomažu i organizacije poput Zanatske radionice “Damsko srce” i Slavice Ćirić, koji se bave očuvanjem pirotskog ćilima-kazao je direktor Turističke organizacije Pirot Bratislav Zlatkov za Pirotske vesti.
Upravo najveći deo video materijala o Pirotu snimljen je u pomenutoj radionici.