Lokalna samouprava

Elektronska evidencija radnog vremena za zaposlene u Opštini

Tender za nabavku opreme za elektronsku evidenciju radnog vremena za zaposlene u Opštini Pirot kao i opreme za video nadzor je završen, izbor najpovoljnijeg dobavljača izvršen je u zakonski predviđenom roku, pa je shodno tome potpisan i Ugovor.

citac i karticaSistem evidencije radnog vremena. koji podrazumeva terminal za kontrolu pristupa, kao i softver za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa zapošljenih, kontrolu dolaska i odlaska s posla, kontrolu službenog i privatnog odsustva, kontrolu kašnjenja i kontrolu ranijeg izlaska s posla, jesu novine sa kojima će se susresti zaposleni u Opštinskoj upravi prvog radnog dana u novoj 2015. godini.

Cilj uvođenja sistema evidencije radnog vremena i video nadzora je poboljšanje discipline zaposlenih, a tiče se dolaska na posao i izlazaka u toku radnog vremena.  Svaki od zapošljenih imaće svoju karticu koju će očitavati prilikom ulaska i izlaska iz zgrade, odnosno dolaska na posao i odlaska s posla, a što je jako važno beležiće se izlasci i u toku radnog vremena, koji moraju biti opravdani. Svako ko ne bude poštovao utvrđena pravila i kršio radnu disciplinu, snosiće sankcije – izjavio je Pirotskim vestima, načelnik Opštinske uprave Pirot, Dejan Živković.

Sistem evidencije radnog vremena Opština Pirot uvodi među prvim opštinama u Srbiji, dok je ovaj sistem dugogodišnja praksa u Evropi.

Tekst A.Ć.

Foto – ilustracija BUB

Slične vesti

Jedan komentar

Leave a Reply

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker