Elektronska evidencija radnog vremena za zaposlene u Opštini
Tender za nabavku opreme za elektronsku evidenciju radnog vremena za zaposlene u Opštini Pirot kao i opreme za video nadzor je završen, izbor najpovoljnijeg dobavljača izvršen je u zakonski predviđenom roku, pa je shodno tome potpisan i Ugovor.
Sistem evidencije radnog vremena. koji podrazumeva terminal za kontrolu pristupa, kao i softver za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa zapošljenih, kontrolu dolaska i odlaska s posla, kontrolu službenog i privatnog odsustva, kontrolu kašnjenja i kontrolu ranijeg izlaska s posla, jesu novine sa kojima će se susresti zaposleni u Opštinskoj upravi prvog radnog dana u novoj 2015. godini.
– Cilj uvođenja sistema evidencije radnog vremena i video nadzora je poboljšanje discipline zaposlenih, a tiče se dolaska na posao i izlazaka u toku radnog vremena. Svaki od zapošljenih imaće svoju karticu koju će očitavati prilikom ulaska i izlaska iz zgrade, odnosno dolaska na posao i odlaska s posla, a što je jako važno beležiće se izlasci i u toku radnog vremena, koji moraju biti opravdani. Svako ko ne bude poštovao utvrđena pravila i kršio radnu disciplinu, snosiće sankcije – izjavio je Pirotskim vestima, načelnik Opštinske uprave Pirot, Dejan Živković.
Sistem evidencije radnog vremena Opština Pirot uvodi među prvim opštinama u Srbiji, dok je ovaj sistem dugogodišnja praksa u Evropi.
Tekst A.Ć.
Foto – ilustracija BUB
Valjda su i sami uvideli koliko se malo radi i koliko se izlazi napolje da se zavrse privatne stvari.Ne verujem da ce ta evidencija pomoci.