Gradska hronika

Usluge i na znakovnom jeziku

Zaposleni u poslovnicama “Telekoma Srbija” u Nišu, Pirotu, Prokuplju, Zaječaru, Boru, Vranju, Leskovcu, Kosovskoj Mitrovici, Gračanici i Ranilugu, kao i njihove kolege u ostalim gradovima u Srbiji, počeli su sa pružanjem usluga kompanije i na znakovnom jeziku.

Korisnici Telekoma Srbija u svim većim poslovnicama u Nišu i južnoj Srbijiimaće mogućnost da budu usluženi i na znakovnom jeziku.

Nakon obuke, koja je završena dodelom sertifikata za uspešno savladane osnove znakovnog jezika, zaposleni u poslovnicama Telekoma Srbija uNišu, Pirotu, Prokuplju, Zaječaru, Boru, Vranju, Leskovcu, Kosovskoj Mitrovici, Gračanici i Ranilugu, kao i njihove kolege u ostalim gradovima u Srbiji, počeli su sa pružanjem usluga kompanije i na znakovnom jeziku.

 

– Telekom Srbija započeo je projekat obuke zaposlenih u poslovnicama za komunikaciju na znakovnom jeziku pre godinu dana. Telekom Srbija osobama sa oštećenim sluhom nudi i posebne tarife, a povodom uspešnog završetka obuke, odlučili smo da obradujemo i sve škole u Srbiji koje pohađaju deca sa oštećenim sluhom i da im doniramo sredstva za nabavku interaktivnih tabli i opreme neophodne za izvođenje nastave. Zahvaljujući tome, učenici tih škola moći će jednostavnije i bolje da prate nastavu, što će značajno unaprediti proces sticanja znanja i nastavni proces uopšte – izjavila je Marija Bošković direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija.

Slika-1

Vili Hadžić, koordinator Regije Niš Telekoma Srbija, izrazio je zadovoljstvo zbog uspešno završene obuke koju je i sam pratio, kao i zbog velikog broja odgovornih akcija koje Telekom Srbija sprovodi na području Niša i tog dela Srbije. On je dodao i da je veoma značajno što će komunikacija sa korisnicima sa oštećenim sluhom biti olakšana i da se na taj način šalje pozitivna poruka osobama kojima se u našem društvu, nažalost, ne poklanja uvek dovoljno pažnje.

Projekat obuke na znakovnom jeziku za zaposlene u poslovnicama, Telekom Srbija je pokrenuo u saradnji sa Udruženjem tumača za lica oštećenog sluha Srbije (UTLOSS). Osobe sa oštećenim sluhom, kojih u Srbiji ima više od 50.000 i koje u svakodnevnoj komunikaciji koriste znakovni jezik, od sada će samostalno i bez posrednika moći da dođu do potrebnih informacija u svim posećenijim poslovnicama Telekoma Srbija u zemlji.

– U ime UTLOSS-a zahvaljujem se Telekomu Srbija Posle Beograda, Novog Sada i Kragujevca, u Nišu završavamo obuku zaposlenih. Polaznici su prošli osnove znakovnog jezika, a fokus je bio na konkretnoj komunikaciji zaposlenih sa korisnikom i uočavanju njegovih potreba. Ovom prilikom zahvaljujem se i polaznicima obuke koji su bili veoma zainteresovani za učenje tako da su sada, na kraju obuke, pokazali veoma dobro praktično znanje – izjavila je Julijana Miško, potpredsednica Udruženje tumača za lica ošetećenog sluha Srbije.

Završetak obuke u Nišu ujedno predstavlja i završetak projekta obuke u kom jeučestvovalo ukupno 85 zaposlenih u poslovnicama. Tokom obuke zaposleni su savladali osnovne pojmove znakovnog jezika, a program je bio prilagođen delatnosti kompanije i obuhvatio je oko 800 odabranih gestova grupisanih u 16 tematskih celina.

Poslovnice na području Niša i južne Srbije u kojima su zaposleni obučeni zapružanje usluga na znakovnom jeziku su: Niš (1 – TC Forum, Obrenovićeva 42; Dragiše Cvetkovića bb; Obilićev venac 3), Pirot (Ćirila i Metodija 1a), Prokuplje (Jug Bogdanova 57), Zaječar (Nikole Pašića 71), Bor (Kralja Petra I 16), Vranje (Kralja Stefana Prvovenčanog 136), Leskovac (Trg Revolucije 21), Kosovka Mitrovica (Oslobođenja 1), Gračanica  (Gračanica bb), Ranilug (Ranilug bb).

Izvor:Telegraf.rs

foto Telekom promo

Slične vesti

Leave a Reply

Back to top button