Gradska hronika

“Šojić” otvara Sajam pirotske peglane kobasice

Ovogodišnji tradicionalni Sajam pirotske peglane kobasice koji će biti održan 25. januara u Sportskoj hali “Kej” otvoriće naš proslavljeni glumac Milan Lane Gutović, popularni “Šojić”, izjavio je Pirotskim vestima direktor Turističke organizacije Pirot Bratislav Zlatkov.DSC_5654_resize_resize

Po rečima direktora Zlatkova, pripreme za ovogodišnji Sajam su u punom jeku a veliko je i interesovanja domaćih i stranih turista.

-Očekuju nas sastanci sa izlagačima koji su zainteresovani za učešće na ovogodišnjem Sajmu. Važno je reći da ćemo za razliku od prošlogodišnjeg Sajma, ovoga puta mnogo više računa voditi o kvalitetu izloženih peglanih kobasica. Osim Laneta Gutovića, koji će biti specijalni promoter ovogodišnjeg Sajma, pregovaramo i sa muzičkim sastavom “Kal”. Ponovo je ogromno interesovanje turista iz susedne Bugarske pa i ove godine očekujemo da u velikom broju dođu u Pirot, a takođe je veliko interesovanje domaćih turista što je verovatno rezultat učešća na brojnim sajmovima širom zemlje gde smo prezentovali Sajam pirotske peglane kobasice kao deo naše turističke ponude-kazao je Zlatkov.

DSC_5736_resize_resize

Po njegovim rečima, očekuje se još više posetilaca nego što je to bilo prošle godine.

-Prošle godine smo imali više od 3.000 posetilaca od čega je više od polovine bilo iz Bugarske-kaže Zlatkov.

DSC_5707_resize_resize

tekst i fotografije Aleksandar Ćirić

Slične vesti

19 Comments

  1. Bruka jedna! Prava šteta što se SPPPG pretvara u najobičniji vašar primitivizma, prostakluka i gluposti gučanskog tipa. Našli ste sa kime da se takmičite u primitivizmu??? Gubite u startu,

    1. Лане Гутовић је првенствено глумац тј. истакнути уметник па заиста не видим како његово гостовање поспешује простаклук и примитивизам.Овај тип манифестације се управо на овај начин најбоље пропагира, а то је оно што је потребно овам нашем бренду!Стварно штета што не доведу Београдску филхармонију како би поспешили овај сајам и задовољили Ваш укус, па би самим тим подигли ниво културе на завидном нивоу без ових како рекосте простаклука и глупости гучанског типа! Тада би сви могли сихонизовано и у глас да кажемо: КУЛТУРО, ЕВЕ МЕ !!!!!

      1. Nije problem u Lanetu Gutoviću i njegovim glumačkim kvalitetima, oni su nesporni, već u Srećku Šojiću i svemu što taj primitivni, sirovi i neobrazovani lik predstavlja. Problem je u tome što će lik sa takavim osobinama predstavljati i peglanu kobasicu i sredinu iz koje je potekla.

        Pored svih onih nepovoljnih stavova, koji, u suštini, nemaju mnogo veze sa stvarnošću o južnjacima sad nam treba i još Šojić kao “zaštitno lice” jednog od tri brenda našeg grada. Mogli su da, kao što je Šojić imaginarna ličnost iz serije, da izmisle nekog preduzimljivog, visprenog i kulturnog Piroćanca koga će glumiti istaknuti glumci pa i Lane Gutović. Ovako samo još više naglašavamo stereotipe i predrasude o sebi.

    2. A šta treba, da se napravi nekakva elitistička manifestacija koju će da poseti 100 ljudi. Ovako imate situaciju da zahvaljujući ponajviše sajmu koji je popularisao peglanu kobasicu, sve veći broj ljudi u Pirotu sasvim pristojno zaradjuje praveći peglanu i to je prava stvar i jedini pravi put. Od Laneta Gutovića ne vidim bolju ličnost koja bi mogla da promovise manifestaciju i to je, ponavljam, izuzetan potez.

      1. Cena peglane sama po sebi je gura u elite proizvode. Ne radi se o vršli od 100 dinara nego o proizvodu od 2500-3000 dinara po kilogramu. Poseta nema veze sa prodajom i proizvodnjom.

  2. Ovo je fantastičan marketinški potez. Svka čast onome kome je to palo na pamet. Tako se pravi brend, a peglane kobasice su sve popularnije i traženije i ogroman broj piroćanaca već dobro zarađuje od peglane. A to ne može da se izvede ako se prave elitističke manifestacije, zna se, mora da se komercijalizuje ako se želi postići efekat. Samo napred. Jedva čekam sajam peglane

  3. Mislim da svi ljudi koji su uključeni u Sajam rade izuzetno dobru stvar i za sebe i za grad u celini od stočara koji obezbeđuju sirovinu, preko majstora za mešanje mesa, začina, peglanje i sušenje pa do ljudi u organizaciji. Muzička grupa Kal savršeno odražava proizvod i vole ih i turbo-narodnjaci i džezeri, ali mislim da je Šojić marketinški izuzetno štetan. Zašto?

    Promoter ili zaštitno lice doslovno treba da budu druga slika proizvoda, a samim tim i ljudi koji ga proizvode i grad iz kog potiče. Šojić je glup, neobrazovan, bahat, lopuža, lažov…idealna slika negativnih osobina savremenih političara i bizMismena koji su stručni isključivo za korupciju, trange-frange poslove i kafansko-burazerski menadžment.

    Pored toga, Južnjaci, među koje spadaju i Piroćanci, se i onako u ostatku Srbije doživljavaju u negativnim stereotipima čiji je Šojić najbolji predstavnik. Eeeee sad, možete zamisliti koliko i na koji način će ovaj (anti)marketinški potez uticati na proizvod i na sredinu iz koje potiče.

    1. Промотер пеглане је Милан Лане Гутовић а не Шојић.Не верујем да ће се овај глумац обући као Шојић и глумити њега.Јасно ми је шта се хтели да кажете, само не верујем да ће његова појава послати такву поруку…Јесте битно како нас остатак света доживљава, битније је како ми доживљавамо сами себе…Овим питањем се треба бавити у наредним годинама када овај сајам постане веома посећен и познат, а пеглана буде коначно брендирана.Мислим да нам је сада потребнији ,,Шојић,, да би постигли масовност.А о менталитету, можемо да говоримо непрекидно, не верујем да ћемо било шта променити.

      1. Slažem se sa većinom stvari koje Si naveo, ali samo mislim da pored svih negativnih stereotipa još i mi dodajemo. Ipak, prva asocojacija na Gutovića je Šojić, a još kad se nađe u Pirotu povezivanje glumca, lika i grada se prirodno nameće.

  4. Оваква манифестација захтева озбиљније припреме, за разлику од оних које су до сада организоване. Почев од квалитета понуђених производа па до реклама и обезбеђивања смештаја посетилаца, Цене улазне карте је безобразно висока па најмлађи посетиоци не могу да уђу јер су родитељи немоћни да плате више хиљада динара улазницe за целу породицу, већ је то омогућено повлашћеним особама да могу бесплатно да улазе и једу џабе до миле воље. Пироћанци морају на оваквим манифестацијама да покажу мало више самопоштовања, као и поштовања према својим суграђанима и наравно да од себе не праве будале.

    1. Слажем се са Вама да су потребне озбиљне припреме али се не слажем са свим осталим.Цена карте је примерена манифестацији тог типа имајући у увид да се тамо може бесплатно дегустирати и храна и пиће а то кошта. Цена карте је 400 динара, не кажем да је ниска али с обзиром на околности је примерена.Деци се улазница не наплаћају а баш се и не слажем са идејом да деца треба да посећују ову манифестацију!

    2. Pirocanac, sram te bilo! Ko je za ove tri godine deci naplacivao ulaz? I mnogi odrasli su ulazili bez placene ulaznice, a kamoli deca!!! A ko ce vise da naudi Pirotu i Pirocancima od nas samih!

  5. Piroćanci su sami krivi što im je ulaznica preskupa.
    Šta će deca sama na vašaru!?!
    Neka im kupe i donesu kući roditelji, ili za ruku po zajedno od štanda do štanda (ako imaju kinte).
    Ako nemaju neka se počešaju malo po glavi i priupitaju zašto nemaju kolko zaslužuju.

    Sama manifestacija je pokradena od inicijatora i neka im služi na čast.

  6. То је већ питање којиm други треба да се баве па не видим што се Ви штрецате због тога.Да нисте иницијатор?!…Ми просто не можемо да поднесемо никакав успех или новину у овом граду а да не мамо овакве коментаре.Не кажем да свима све треба да се допадне, увек ће ту бити и оваквих и онаквих коментара, само ми се чини да све што је позитивно,ми сами, својим ставовима претварамо у нешто лоше.Тако нигде нећемо стићи…Сем до хале, на пеглану:)…Али пошто је то сајам примитивизма наравно да нећете доћи 😀

  7. Онај који је позвао Шојића-Гутовића да буде промотер пеглане је прави ”ГЕНИЈЕ” .

  8. Sajam peglane kobasice je nesumnjivo dobra stvar za promociju pirotskog kraja.Meni je vrlo drago sto sajam svake godine ima sve vecu posetu.Kamo srece da dostigne popularnost jedne Guce.Postoji jedan veliki problem vezan za proizvodnu peglane a to je nedostatak stoke.Svake godine stocni fond u nasem kraju drasticno sesmanjuje, tako da ukoliko zelimo da i narednih godima pravimo peglanu i da povecavamo proizvodnju iste mora se stimulisati ulaganje u povecanje stocnog fonda.

Leave a Reply

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker