Problemi sa putem Pirot – Blato
Put kroz naselje Gnjilan iako dugačak svega 1.800 metara ni posle tri godine od početka radova nije završen zbog problema sa izvođačima radova.
Put kroz naselje Gnjilan iako dugačak svega 1.800 metara ni posle tri godine od početka radova nije završen zbog problema sa izvođačima radova.
Po rečima pomoćnika predsednika opštine Pirot Vidojka Panajotovića, problem je kompleksan pa je u njegovo rešavanje uključen i vrh SPS-a kako bi se urgiralo da izvođač radova završi započet posao.
-Prvo je ovu deonicu trebao da radi PZP Niš, zatim firma iz Kruševca, a na kraju je taj posao dobio “Ratko Mitrović” iz Beograda. Oni su završili deo radova ali nisu sve u potpunosti okončali kako treba. Odvezli su materijal i opremu, a nisu se nikome javljali. Bio sam u Beogradu u “Putevima Srbije” kako bi znali o čemu je reč, međutim to preduzeće se nalazi u fazi izbora direktora tako da niko nije mogao da mi da validne informacije. Bio sam i kod Branka Ružića u SPS-u i on je na našu intervenciju preuzeo obavezu da vidi šta se dešava i da se taj put konačno asfaltira i završi do kraja, da se završi odvodnjavanje, osvetljenje kako bi dobili jednu aveniju kakvu ovaj deo grada zaslužuje imajući u vidu da je ovde bolnica i da je vrlo frekventna saobraćajnica ka selima Blato i Babušnici-kaže Panajotović i dodao da očekuje da se ovaj problem što pre reši. Trenutno se po planu Direkcije za izgradnju asfaltira sedam ulica u gradu, među kojima je i Kamička ulica u naselju Prisjanski put na čije asfaltiranje meštani ovog naselja čekaju 30 godina. Posao na asfaltiranju ovih ulica vredan je oko 60 miliona dinara.
Po njegovim rečima, do jeseni se očekuje i asfaltiranje nezavršene deonice puta od Belskog mosta do Belskog krsta na putu ka Gostuši, kao i deonice ka selu Pakleštica u Srednjem Visoku.
-Most u Gostuši smo napravili, put je napravljen iz sredstava Svetske banke a ostalo je 1.7 kilometara deonice koju ćemo verovatno na jesen iz naših sredstava da završimo-kaže Panajotović za Pirotske vesti.
A.Ć.
A,sta ce biti sa putem Pirot Ponor?Da li je on u bilo kakvom planu u bliskoj buducnosti,jer to vise nije put vec krater do kratera kojim ne moze ni peske da se prodje ,a kamo li kolima!?Jos,gora stvar je sto put nije bezbedan ,jer se kamioni kamenoloma AD krecu kao u Engleskoj,biraju rupe da ne bi polomili gibnjeve,a mi ,obicni smrtnici,moramo da im se sklanjamo s puta i prilagodjavamo njihovom nacinu voznje!
Da pitamo prdsednika i njegovog pomocnika dali su prosli kolima ovim putem,i kakav je put do njihovih sela!!!!!?????
До Церову не личи на ништа,ако већ прозивате Видојка
Put Pirot-Blato je ubedljivo najgori u Srbiji. Niko nista ne preuzima, a renoviraju se neke ulice koje su u mnogo bolje stanje. Razmisljam da pozovem emisiju SAT da napravi reportazu o ovoj nazovi saobracajnici.
A kad će biti asvaltiran put za Vojnegovac, dali tek onda kada autoprevoznici prestanu da voze i kad deca budu prestala da idu u školu?????