Marketing na naš način: Kad vepar ripa!?
Izlozi, bandere, zidovi, stabla, ali i automobili , tačnije stakla na njima, omiljeni su “mediji”mnogih naših sudrađana. Zainteresovani mogu pročitati najraznovrsnije oglase i obaveštenja “marketinga” koji izaziva smeh i nedoumicu, a poruke i “pisanija” ove vrste marketinga, više govore o autoru nego o “predmetu oglašavanja”.
Tako je, na primer, do nedavno jedan naš sugrađanin obaveštavao zainteresovane “da ima vepra za plodnos i da je jedno ripanje 1000 dinara!”.
U tijabrskom delu grada, jedan ugostitelj “prodaje pile, a može i pola”, dok vlasnik jedne obližnje radnje poručuje “Da su potrebni trgovci za u radnji!”.
Ovih dana, iznad jednog prolaza u centru grada osvanulo je i obaveštenje , kojim autor obaveštava prolaznike ,”da se zbog nehigijene, a radi higijene, ova vrata zaključavaju posle službenog radnog vremena!”
Jedan prodavac lubenica je, kraj gomile svog bostana istakao kartonsku reklamu”slatka kao med, ladna kao led”, i time poručio da je majstor za reklame. Kreativnim oglasima i obaveštenjima nikad kraja.
P.V.