Urađena provera kompetencija zaposlenih u Toplani. Cilj: Povećanje kvaliteta usluga

JP Gradska toplana, u cilju podizanja performansi svojih zaposlenih, i pre svega povećanja kvaliteta usluga krajnjim korisnicima, uradila je analizu kompetencija svojih zaposlenih. Reč je o metodi koja se koristi, posebno u modernim poslovnim okruženjima u zemlji i inostranstvu, kako bi se saznalo kakve su tačno komptencije zaposlenih u kompanijama, prednosti i nedostaci, kako bi se kroz obuke, usavršavanja, situacija poboljšala i u krajnjoj instanci ceo ovaj proces za rezultat imao bolji kvalitet usluga krajnjim korisnicima. 

Kako je Pirotskim vestima kazala direktorka Gradske toplane Slađana Mančić, glavni cilj je bio da zaposleni budu uspešniji, efikasniji u svom poslu sa krajnjim ciljem povećanja kvaliteta usluga potrošačima.

-Rezultati procene su bili vrlo zanimljivi. Sada znamo šta su svima od nas dobre strane, koje su naše snage, razvojne oblasti i  koje su kompetencije koje treba svi da unapređujemo. Imamo personalne, ali i timski izveštaj, a ocena čitavog tima toplane je vrlo dobra. Naravno da uvek može bolje pa ćemo u narednom periodu raditi na izgradnji tima i komunikaciji. Radovala me činjenica da zaposleni u Toplani imaju volju i želju da se stalno obrazuju i unapređuju svoje znanje, a sada nakon ovog istraživanja i kada znamo koje kompetencije svako od nas treba da unapređuje, još više ćemo raditi na tome-kazala je Pirotskim vestima direktorka Mančić.


Morate biti ulogovani da biste komentarisali. Login

Ostavite komentar