Kako bostandžije na pirotskoj pijaci hvale svoju robu

Mada ovih vrelih dana nije potrebna reklama za lubenice koje “idu kao alva”, bostandžije na pirotskoj pijaci i te kako reklamiraju svoju robu, ali i zavičaj.

U  svom marketinškom nastupu, po svemu sudeći, bez premca  je Bojan Pešić iz čuvene Kobišnice kod Negotina.

U ovom delu Krajine, bostan se gaji vekovima i upućeni kažu da je zaista najslađi, pa otuda i poređenja sa ženom i taštom.

Pešić kaže da je ovo vrsta narodnog marketinga i da   mu kupci veruju  i čestitaju na domišljatosti, odnosno na reklamnim  porukama.


Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

dialog-information.png

Poštovani, pre slanja komentara neophodna je registracija. Molimo Vas da se prilikom komentarisanja držite teme članka koga komentarišete. Redakcija Pirotskih vesti zadržava pravo da neumesne, uvredljive, vulgarne ili komentare koji se odnose na nečiji privatan život, kao i komentare koji predstavljaju govor mržnje, sadrže uvrede, pretnje i slično ne objavi bez ikakvog obrazlaganja ili objavi u izmenjenoj formi. Takođje, zadržava pravo da blokira korisnike koji se ne pridržavaju pravila, lažno se predstavljaju, vređaju, omalovažavaju ili na drugi način krše pravila.

Sva mišljenja čitalaca izneta u komentarima nipošto ne odražavaju stavove redakcije Pirotskih vesti, već pre svega predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

Podrazumeva se da ste slanjem komentara saglasni sa svim gore navedenim pravilima.

 PV-logonew1