Gradska hronika

Direktor Simonović:Za tri godine biće završena rekonstrukcija pruge

Generalni direktor JP “Železnica Srbije” Dragoljub Simonović izjavio je danas Tanjugu u Pirotu prilikom obilaske međunarodne pruge uz Koridor 10 da će se u naredne tri godine ova pruga dovesti u stanje da vozovi njome mogu da saobraćaju brzinama od 120 kilometara na sat.

_DSC6043_resize

“Međunarodni transport u tranzitu je okosnica našeg prevoza. S obzirom da je ovo pruga iz Koridora 10 i da je u planu da se iz češkog kredita rekonstruiše, mislim da ćemo u naredne tri godine doći u situaciju da se preko našeg koloseka “trči” 120 kilometara na sat. Sada su te brzine mnogo male. Ukoliko elektrificiramo ovu prugu i dođemo do novih vozila, a doći ćemo 2015. godine negde do četrdeset, pedeset novih vozila, to će bitno oživeti ovaj kraj. Samim tim ćemo omogućiti bržu i lakssu frekvenciju putnika, ali i robe. Mi sada na ovoj trasi od Subotice do Dimitrovgrada imamo kraću maršrutu voza za šest sati u odnosu na prošlu godinu. To je rezultat rada zaposlenih u Železnicama i svi su oni dali svoj doprinos-kazao je Simonović.

On je dodao da će se  elektrifikacija pruge Niš-Dimitrovgrad, ukupne dužine od oko 90 kilometara raditi u dva segmenta.

-Vrednost prvog dela kredita je oko 60 miliona evra što će biti dovoljno za nešto više od 40 kilometara pruge. U roku od tri godine treba da završimo investicije. Nakon toga ide novi deo kredita od 60 miliona evra za završetak drugog dela pruge. Za deo pruge od južnog dela Niša ka Vranju, Ristovcu i Preševu, iz ruskog kredita, mi nismo još izvršili ugovaranje cena ali računam da ćemo sa novcem koji stoji na raspolaganju iz te cele kvote završiti kompletnu rekonstrukciju pruge-kazao je Simonovic uz konstataciju da je generalno stanje železničke infrastrukture u Dimitrovgradu i Pirotu bolje od očekivanog.

tekst i fotografija Aleksandar Ćirić

Tagovi

Slične vesti

2 Comments

  1. Ako postoji osoba koja na najbolji način oslikava tragično stanje srpskog društva, javnih preduzeća i privrede onda je to aktuelni direktor železnice. Ovaj, ako se ne varam, SPS-ov veselnik govori o brzim prugama kao što je to činio Sloba i njegova banda za svoga vakta devedesetih godina. Danas se vozom od Beograda do Pirota stiže za isto vreme kao 1887. godine kad je pruga i bila tek otvorena.

    U vreme kad država, kao iz suve drenovine, cedi proizvodne firme da bi napunila budžet Simonović troši po par hiljada evra po jednom poslovnom ručku, a kad Vlada izda uredbu da se zabranjuje svako zapošljavanje u javnim preduzećima u naredne dve godine onda on za nekoliko dana zaposli oko 130 svojih partijskih kolega, prijatelja, njihovih ćerki, sinova, širnjaja, komšija, ljubavnica…i tako “zavrne” i vladu i stranku koje su ga postavile i narod koji, pored sve svoje sirotinje, to plaća.

    Eeeee, to je vrhunski mangup, bestidnik, rasipnik bez trunke osećaja za bilo kakvu odgovornost. A kako se takav lik održava na tom mestu i pored ovih i bezbroj drugih brljotina? Održava ga krhka ravnoteža i dogovor SNS i SPS. Kolika je velika volja i rešenost Dačića i Vučića da se izbore protiv korupcije zaključite sami.

  2. Dobro obavešteni ljudi su mi rekli da je Simonović kadar SNS-a što još više pojačava utisak besmisla stalne priče o borbi protiv korupcije i zalaganju za štednju ove stranke ili, što je još gore, možda pokazuje stepen uticaja Al. Vučića na visoke službenike iz njegove stranke.

    Razlika između onog što on govori i stalno naglašava kvalitete svojih saradnika i stvarnih brljotina na terenu je zapanjujuća. Simonović je jedna od najvećih kadrovskih grešaka PPV (već široko rasprostranjena skraćenica za prvog podpredsednika vlade ili Al. Vučića), a broj takvih i sličnih uticaće na ishod izbora.

    Kad se stvar “spusti” na lokalni nivo stvari postaju skoro podjednako zanimljive. Koliko li malih Simonovića čuče u veselnicima pirotskog SNS-a, a i ostalih stranaka? To ne mogu ni da zamislim. Stvar je već postala društveno prihvatljivo pa i društveno očekivano ponašanje, deo folklora, nacionalnog karaktera, generacijskog pamćenja…

    Eeeeej bre, narode? Kad moram to da kažem.

Leave a Reply

Back to top button
Close